Provaznictví Běchovice  LANA, SÍTĚ, PROLÉZAČKY  S NÁMI NA ZEM NESPADNETE 

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky Provaznictví

Obchodní podmínky

Prodávající: Provaznictví s.r.o., Podnikatelská 539, Praha 9, 190 11, IČO: 24686425, DIČ: 24686425

Adresa pro vrácení zboží nebo reklamace : Provaznictví Tehovec, K Nemocnici 103, Tehovec, 251 62

Kontakt : tel: 602 360 870,  info@cordage.cz

Pravidla obchodu:

  1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
  2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte. Pokud potvrzení o provedené objednávce nedorazilo, zkontrolujte Vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce a neprodleně nás kontaktujte.
  3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce. Výjimku tvoří pouze případy, na které se vztahuje bod č.6  tohoto odstavce.
  4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp., případně objednávku, v případě, že nedojde ke spolupráci ze strany zákazníka.
  5. Prodejce si dále vyhrazuje právo objednávku, nebo její část zrušit v případech, kdy je: a) položka objednávky, nebo min.50% položek objednávky vyprodáno a není možné je v souladu s obchodními podmínkami dodat. V takovémto případě je zákazník informován e-mailem. b) kdy se ze strany zákazníka jedná o opakované porušení obchodních podmínek, zvláště v případě opakovaného nevyzvednutí zásilky. V takovémto případě má právo prodejce případné další objednávky bez výzvy ignorovat.
  6. Prodejce si vyhrazuje právo objednávku, nebo její část zrušit v případě, že údaje o produktu byly chybné, nebo nepřesné.

________________________________________

Dodací podmínky:

  • Poštovní zásilkou - Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím přepravní společností PPL. Česká pošta k nám pro balíky nejezdí.
  • Zásilka je zpravidla doručena následující den po odeslání. Zboží odesíláme za 3-7 pracovních dní po obdržení objednávky. Řidič Vás bude kontaktovat v den doručení na telefon uvedený v objednávce. Je možné se domluvit na jiný datum nebo místo převzetí.

    POŠTOVNÉ PPL/DPD ČESKÁ REPUBLIKA (ceny bez DPH):
    cenu za dopravu ukáže aplikace online, Cena je udána za dopravu o hmotnosti do max 35kg. Objemnější a hmotnější zakázky s vámi budeme řešit individuálně. Tj. budete upozorněni na příplatek za dopravu.
  • POŠTOVNÉ SLOVENSKO:
  • zasíláme balíky do 20 kg, zásilky s větší hmotností budou účtovány individuálně
  • cenu za dopravu ukáže aplikace online
  • Osobní odběr je možný pouze po dohodě a u větších zakázek.

    Doba doručení (Aneb - za jak dlouho Vám zboží dodáme):

Jsme výrobci nabízeného zboží. Je však možné, že vámi objednané zboží si objednal jiný zákazník před vámi a ve skladu není, doposud nemáme online spojení skladu s eshopem. V tomto případě vaši zakázku vyhotovíme během následujících 2-3 dní. Datum doručení se i tak pohybuje v rozmezí 3-7 pracovních dní od objednávky. V případě Slovenska počítejte s dobou doručení 7-10 pracovních dní.

V případě, že naše výrobní kapacita bude plně využita a skladové zásoby budou vyčerpány si vyhrazujeme právo vaši objednávku zrušit. V každém případě však budete kontaktování s nabídkou jiného termínu vyhotovení.


Vážení zákazníci, rádi bychom Vás ujistili, že naším cílem je vyřídit Vaši objednávku v co možná nejkratším termínu bez zbytečných odkladů. Bohužel i přes naši veškerou snahu, může být doba doručení ovlivněna delší dobou zpracování ve výrobě, dodávkami surového matriálu,sezónními výkyvy, případně dopravcem. Tyto procesy mohou být také narušeny nepředvídatelnými okolnostmi, nemoc apod. Námi garantované termíny dodání jsou kalkulovány s přiměřenou rezervou, která se však ve výjimečných případech může ukázat jako nedostatečná. Proto Vás prosíme o případné porozumění při řešení podobných komplikací.

________________________________________

Možnosti platby:

Online platební kartou:

Připravili jsme ve spolupráci se systémem Paypal a platební bránou COMGATE možnost platby pomocí platebních/kreditních karet. Údaje, které při platbě zadáváte již jsou zadávány přímo na zabezpečených stránkách Paypal/ COMGATE, kam jste po odeslání zásilky přesměrováni. Naše společnost tedy nezískává jakékoliv údaje o použité platební kartě. Dále nám tento způsob umožňuje jednodušší způsob vyřizování reklamací.

V případě, že se Vám uvedeným způsobem nepodaří platbu realizovat, zkontrolujte nastavení Vašeho prohlížeče a zkuste platbu opakovat, pokud ani tak se nepodaří platbu realizovat, neprodleně nás kontaktujte. Rádi s Vámi domluvíme jiný způsob úhrady. V případě, že z Vaší strany neobdržíme reakci, bude taková objednávka stornována.

 

Online Bankovním převodem pomocí bankovních tlačítek: zajišťuje platební brána COMGATE


Bankovním převodem:

Za Vaši objednávku můžete zaplatit bankovním převodem, vkladem na naše číslo účtu u Fio banky, a.s. Převod realizujte co nejdříve po uskutečnění objednávky. U platby uveďte variabilní symbol (číslo objednávky, např.: č.objednávky 012010 = variabilní symbol 01201). Nedojde-li k připsání úhrady na náš účet do 7mi pracovních dnů od objednávky tak bude vaše objednávka stornována.

Bankovní účet pro objednávky z České Republiky: číslo účtu: 2800206102/2010 Fio banka, a.s.

IBAN: CZ8520100000002800206102

BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách : Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

V případě neuhrazení částky Vás budeme informovat e-mailem o nutnosti provedení platby. Po provedení úhrady nás prosíme neprodleně kontaktujte, abychom mohli zásilku vyexpedovat. V případě, že z Vaší strany neobdržíme reakci ani platbu, bude objednávka stornována.

Dobírkou:

Za zboží zaplatíte řidiči přepravní společnosti PPL/DPD/GEIS nebo TOPTRANS.

________________________________________

Reklamace:  

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Speciální výrobky a výrobky vyrobené nebo upravené podle požadavků kupujícího jsou zásadně vyloučeny z výměny a vzetí zpět, pokud nejsou zatíženy vadami. 

Postup při reklamaci :

Reklamační řád  dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona  č.136/2002SB.
Na zakoupené  zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.

Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka může být odmítnuta).
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na adresu Provaznictví Tehovec, K Nemocnici 103, Tehovec, 251 62
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu (popřípadě přiložený formulář určený pro reklamaci).


Bez přiložené faktury nebude reklamace vyřizována!! Za dotisk nepřiložené faktury je účtován poplatek 50Kč.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).


Storno objednávky:

Poskytujeme lhůtu pro storno objednávky 24 hodin od provedení objednávky. Storno objednávky přijímáme pouze písemně a to na emailu: cordage@email.cz v opačném případě postupujeme stejným způsobem jako při nevyzveduté zásilce, viz. obch.podmínky níže.

Odstoupení od smlouvy:


Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku). Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku nebo bude provedena výměna za jiné zboží. Náklady spojené s dopravou se nevrací a to i pokud náklady spojené s dopravou byly předmětem uzavřené kupní smlouvy (závazné objednávky), bez ohledu zda na náklady spojené s dopravou byla poskytnuta sleva vyplývající z množstevní slevy poskytnuté dodavatelem. Speciální výrobky a výrobky vyrobené nebo upravené podle požadavků kupujícího jsou zásadně vyloučeny z výměny a vzetí zpět, pokud nejsou zatíženy vadami.
________________________________________

Nevyzvednutí zásilky:

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit, že veškeré objednávky uzavřené na našem internetovém obchodě jsou závazné a uzavření objednávky je právně srovnatelné s uzavřením kupní smlouvy. V případě, že si nevyzvednete zásilku, tím způsobujete zvýšení nákladů prodejce, které se v budoucnu negativně projeví na ceně zboží (což platí obecně).
S platností od 15.11. 2010 zavádíme v případě nevyzvednutí zásilky tento postup:
1. Odesíláme e-mail na uvedenou adresu v objednávce s výzvou k uhrazení symbolického poplatku

a) nevyzvednuté zboží kurýrní službou PPL/DPD/GEIS = 80,- Kč
2. Nevyzvednuté zboží odložíme na 5 dní, abychom poskytli čas k Vaší reakci

3. Nedojde-li k Vaší reakci na vzniklou situaci, dojde k zablokování Vašeho zákaznického účtu a bude znemožněn další nákup na našem internetovém obchodě do vyřešení situace.

Při objednávce je nutno uvádět pravdivě své údaje. V případě lživě uvedeného jména či adresy, na níž bude doručeno zboží, které se posléze vrátí prodejci zpět (týká se i nezaplacení částky za zboží na účet prodejce), bude daná osoba vyhledána dle IP adresy a předána úřadům činným v trestním řízení.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ochrana osobních údajů.

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje.

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí.

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Poskytování informací v mimořádných situacích:

Vyhrazujeme si právo poskytnout nezbytné informace o zákaznících třetí straně, kteří svým jednáním porušili závazné obchodní podmínky výše uvedené, zejména opakovaně objednané a nevyzvednuté zboží a to i přes písemné upozornění na možné důsledky. Zavazujeme se také k maximální spoluprácí při odhalování zneužití informací, např. použití osobních údajů třetí osoby při provedení fiktivní objednávky se záměrem poškodit uživatele, nebo provozovatele těchto stránek.

Váš souhlas.

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Tyto obchodní  podmínky nabývají platnosti dne 15.11.2010.